icons8-prefab-house-50

Základné informácie

icons8-info-50

Informačná povinnosť pre zamestnancov a žiakov

icons8-info-50

Informačná povinnosť pre kontaktný formulár

icons8-info-50

Informačná povinnosť pre zákazníkov

icons8-info-50

Informačná povinnosť pre spoločníkov

icons8-info-50

Informačná povinnosť pre uchádzačov o zamestnanie

icons8-info-50

Informačná povinnosť pre externých spolupracovníkov

icons8-info-50

Informačná povinnosť pre cookies

icons8-info-50

Informačná povinnosť pre podujatia

icons8-info-50

Informačná povinnosť pre kamery

icons8-person-50

Aké sú Vaše práva

icons8-law-50 (1)

Chcem si uplatniť svoje práva

Informačná povinnosť pre externých spolupracovníkov

V tejto časti nájdete odpovede na otázky:

  • na aké účely spracúvame osobné údaje
  • na akom právnom základe
  • aké sú kategórie príjemcov osobných údajov
  • aké sú lehoty uchovávania osobných údajov
  • kategórie dotknutých osôb
  • kategórie osobných údajov
  • informácie o existencii automatizovaného rozhodovania vrátane profilovania
  • informácie o cezhraničnom prenose osobných údajov

Aký je účel spracúvania Vašich osobných údajov?

Účelom spracúvania osobných údajov je dôvod, pre ktorý prevádzkovateľ spracúva osobné údaje dotknutých osôb v informačných systémoch na konkrétne určených právnych základoch. Každé spracúvanie osobných údajov je založené na konkrétnom právnom základe a za konkrétne určeným, oprávneným a výslovne uvedeným účelom. V záujme zachovania transparentnosti a zabezpečenia prehľadnosti uvedených informácií sú jednotlivé právne základy a účely spracúvania osobných údajov uvedené samostatne, v závere týchto zásad OOÚ, rozdelené podľa jednotlivých informačných systémov.

Za účelom maximálnej ochrany Vašich osobných údajov sme ako Prevádzkovateľ prijali primerané personálne, organizačné i technické opatrenia. Našim cieľom je v čo najväčšej miere zabrániť, resp. znížiť riziko úniku, zneužitia, zverejnenia alebo iného použitia Vašich osobných údajov. V prípade, ak by nastala skutočnosť, ktorá pravdepodobne povedie k vysokému riziku pre práva a slobody fyzických osôb, ako dotknutá osoba budete bezodkladne kontaktovaná (čl. 34 Nariadenia).

V záujme zachovania zásad spracúvania osobných údajov, ktoré ustanovuje Nariadenie, ako aj zákon, najmä zásady minimalizácie osobných údajov, požadujeme od Vás ako od dotknutej osoby iba tie osobné údaje, ktoré nevyhnutnou zákonnou alebo zmluvnou požiadavkou pre naplnenie účelu ich spracúvania. Upozorňujeme Vás, že neposkytnutie týchto povinných údajov nevyhnutných na uzatvorenie zmluvy môže mať za následok neuzavretie zmluvného vzťahu.

1. PROPAGÁCIA PREVÁDZKOVATEĽA

Aký je účel spracúvania Vašich osobných údajov?

Zverejňovanie fotografií zamestnancov a dotknutých osôb (verejnosti) so zámerom budovať dobré meno prevádzkovateľa, propagovať prevádzkovateľa na jeho webovom sídle, vo vnútorných administratívnych priestoroch, na sociálnych sieťach, prípadne na intranete.

Na akom právnom základe sa spracúvajú Vaše osobné údaje?

Súhlas dotknutej osoby podľa článku 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia a zákona o ochrane osobných údajov, pričom dotknutá osoba má právo kedykoľvek odvolať svoj súhlas. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracúvania vychádzajúceho zo súhlasu pred jeho odvolaním.

Aké sú kategórie príjemcov – komu poskytujeme alebo môžeme poskytovať  Vaše osobné údaje?

  • audítor, advokát
  • poverení zamestnanci
  • náštevníci soc. Sietí, intranetu alebo webovej stránky

V akých lehotách vymažeme Vaše osobné údaje? 

  • Propagačné filmy, fotografické materiály viažuce sa ku prevádzkovateľovi – 2 roky po naplnení účelu spracúvania, resp. 30 dní po odvolaní súhlasu

Aké sú kategórie dotknutých osôb?

  • zamestnanci prevádzkovateľa IS,
  • verejnosť

Aké sú kategórie osobných údajov?

  • meno a priezvisko,
  • pracovné zaradenie,
  • fotografia (farebná alebo čiernobiela),
  • videozáznam

Prevádzkovateľ prijal primerané personálne, organizačné a technické opatrenia podľa čl. 32 ods. 1 Nariadenia, a to formou:

  • zabezpečenia trvalej dôvernosti, integrity, dostupnosti a odolnosti systémov spracúvania a služieb,
  • schopnosti včas obnoviť dostupnosť osobných údajov a prístup k nim v prípade fyzického alebo technického incidentu,
  • procesu pravidelného testovania posudzovania a hodnotenia účinnosti technických a organizačných opatrení na zaistenie bezpečnosti spracúvania.

Uskutočňuje sa automatizované rozhodovanie vrátane profilovania?

Neuskutočňuje sa.

Prenášame Vaše osobné údaje mimo EÚ?

Vzhľadom na účel spracúvania osobných údajov a možnosti využitia technológii môže dôjsť k cezhraničnému spracúvaniu osobných údajov za podmienky zachovania všetkých ustanovení Nariadenia „GDPR“

2. EVIDENCIA ZAMESTNANCOV – VIZITKY

Aký je účel spracúvania Vašich osobných údajov?

Účelom spracúvania je vedenie evidencie zamestnancov v záujme poskytnutia ich osobných údajov v rozsahu tzv. „vizitky“ obchodným partnerom, klientom a i.; vyhotovenie vizitiek v papierovej podobe, elektronickej podobe, uvedenie kontaktných údajov v záhlaví dokumentov alebo v päte e-mailov; zverejnenie týchto údajov na oficiálnej webovej stránke prevádzkovateľa ako zamestnávateľa a ďalšie úkony, na ktoré zamestnávateľa oprávňuje § 78 ods. 3 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Na akom právnom základe sa spracúvajú Vaše osobné údaje?

Oprávnený záujem v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. f) Nariadenia GDPR. Hlavný záujem je uplatniť oprávnenie vyplývajúce z § 78 ods. 3 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, t.j. „Prevádzkovateľ, ktorý je zamestnávateľom dotknutej osoby je oprávnený poskytovať t.j. spracúvať jej osobné údaje alebo zverejniť jej osobné údaje v rozsahu titul, meno, priezvisko, pracovné zaradenie, služobné zaradenie, funkčné zaradenie, osobné číslo zamestnanca alebo zamestnanecké číslo zamestnanca, odborný útvar, miesto výkonu práce, telefónne číslo, faxové číslo, adresa elektronickej pošty na pracovisko a identifikačné údaje zamestnávateľa, ak je to potrebné v súvislosti s plnením pracovných povinností, služobných povinností alebo funkčných povinností dotknutej osoby (zamestnanca).“
Uvedenie osobných údajov zamestnanca nenarušuje jeho vážnosť, dôstojnosť ani bezpečnosť.

Aké sú kategórie príjemcov – komu poskytujeme alebo môžeme poskytovať  Vaše osobné údaje?

  • poverení zamestnanci
  • obchodní partneri, klienti, zákazníci
  • potencionálni partneri
  • návštevník oficiálnej webovej stránky prevádzkovateľa,
  • osoba, ktorej bola odovzdaná vizitka zamestnanca (dotknutej osoby) za účelom kontaktovania
  • príjemca e-mailovej korešpondencie
  • advokát, audítor

V akých lehotách vymažeme Vaše osobné údaje?

  • 30 dní odo dňa skončenia pracovného pomeru zamestnanca zamestnávateľ odstráni zverejnené údaje.

Aké sú kategórie dotknutých osôb?

  • Zamestnanec

Aké sú kategórie osobných údajov?

  • titul, meno, priezvisko, pracovné zaradenie, telefónne číslo, adresa elektronickej pošty na pracovisko

Prevádzkovateľ prijal primerané personálne, organizačné a technické opatrenia podľa čl. 32 ods. 1 Nariadenia, a to formou:

  • zabezpečenia trvalej dôvernosti, integrity, dostupnosti a odolnosti systémov spracúvania a služieb,
  • schopnosti včas obnoviť dostupnosť osobných údajov a prístup k nim v prípade fyzického alebo technického incidentu,
  • procesu pravidelného testovania posudzovania a hodnotenia účinnosti technických a organizačných opatrení na zaistenie bezpečnosti spracúvania.

Uskutočňuje sa automatizované rozhodovanie vrátane profilovania?

Neuskutočňuje sa.

Prenášame Vaše osobné údaje mimo EÚ?

Vzhľadom na účel spracúvania osobných údajov a možnosti využitia technológii môže dôjsť k cezhraničnému spracúvaniu osobných údajov za podmienky zachovania všetkých ustanovení Nariadenia „GDPR“

3. PREUKAZY NA OBSLUHU VOZÍKOV

Aký je účel spracúvania Vašich osobných údajov?

Účelom spracúvania osobných údajov v rámci tejto agendy je plnenie povinností vyplývajúcich zo zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, a to konkrétne § 16, ktorý stanovuje, že fyzická osoba môže obsluhovať určený pracovný prostriedok (v prípade prevádzkovateľa vysokozdvižný vozík) a vykonávať s ním určené pracovné povinnosti len na základe platného preukazu na vykonávanie činnosti alebo osvedčenia. Prevádzkovateľ zabezpečuje pre zamestnancov, na ktorých sa táto povinnosť vzťahuje vystavenie konkrétnych preukazov, resp. Osvedčení.

Na akom právnom základe sa spracúvajú Vaše osobné údaje?

§ 16 zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

Aké sú kategórie príjemcov – komu poskytujeme alebo môžeme poskytovať  Vaše osobné údaje?

  • sprostredkovateľ pre personálnu a mzdovú agendu
  • sprostredkovateľ – BOZP technik,
  • orgány štátnej správy, verejnej moci a verejnej správy podľa príslušných právnych predpisov, najmä Daňový úrad a orgány Finančnej správy
  • auditor, advokát

V akých lehotách vymažeme Vaše osobné údaje?

  • Sú stanovené v registratúrnom pláne prevádzkovateľa

Aké sú kategórie dotknutých osôb?

  • Zamestnanec, ktorému sa konkrétny preukaz/osvedčenie vydáva, resp. Vydal.

Aké sú kategórie osobných údajov?

  • EVČ preukazu
  • meno, priezvisko, dátum narodenia a adresa trvalého pobytu fyzickej osoby, ktorej sa preukaz, osvedčenie alebo doklad vydáva

Prevádzkovateľ prijal primerané personálne, organizačné a technické opatrenia podľa čl. 32 ods. 1 Nariadenia, a to formou:

  • zabezpečenia trvalej dôvernosti, integrity, dostupnosti a odolnosti systémov spracúvania a služieb,
  • schopnosti včas obnoviť dostupnosť osobných údajov a prístup k nim v prípade fyzického alebo technického incidentu,
  • procesu pravidelného testovania posudzovania a hodnotenia účinnosti technických a organizačných opatrení na zaistenie bezpečnosti spracúvania.

Uskutočňuje sa automatizované rozhodovanie vrátane profilovania?

Neuskutočňuje sa.

Prenášame Vaše osobné údaje mimo EÚ?

Neuskutočňuje sa.

4. MONITOROVANIE EXTERNÉHO SPOLUPRACOVNÍKA PRI VÝKONE PREDMETU ZMLUVY

Aký je účel spracúvania Vašich osobných údajov?

Prevádzkovateľ spolupracuje pri vykonávaní činnosti okrem zamestnancov i s externými spolupracovníkmi, ktorí ako obchodní partneri realizujú činnosť v mene prevádzkovateľa, na jeho účet a na zodpovednosť prevádzkovateľa. Prevádzkovateľ zabezpečuje pre externého spolupracovníka i ďalšie úkony, ako je i poučenie BOZP na konkrétnych pracoviskách. Pre účely plnenia obchodnoprávneho vzťahu uzatvoreného s externým spolupracovníkom boli externému spolupracovníkovi vytvorené podmienky obdobné zamestnancom.

Na akom právnom základe sa spracúvajú Vaše osobné údaje?

Súhlas dotknutej osoby podľa článku 6 ods. 1 písm. a) a čl 9 ods. 2 písm. a) Nariadenia a zákona o ochrane osobných údajov, pričom dotknutá osoba má právo kedykoľvek odvolať svoj súhlas. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracúvania vychádzajúceho zo súhlasu pred jeho odvolaním.

Aké sú kategórie príjemcov – komu poskytujeme alebo môžeme poskytovať  Vaše osobné údaje?

  • audítor, advokát
  • poverení zamestnanci

V akých lehotách vymažeme Vaše osobné údaje?

  • Po dobu, po ktorú bol súhlas udelený, t.j. 3 mesiace, resp. bez zbytočného odkladu, najneskôr 5 dní po odvolaní súhlasu dotknutej osoby.

Aké sú kategórie dotknutých osôb?

  • Zamestnanec, ktorému sa konkrétny preukaz/osvedčenie vydáva, resp. Vydal.

Aké sú kategórie osobných údajov?

  • meno a priezvisko,
  • obrazový záznam z kamerového systému /t.j. podobizeň/

Prevádzkovateľ prijal primerané personálne, organizačné a technické opatrenia podľa čl. 32 ods. 1 Nariadenia, a to formou:

  • zabezpečenia trvalej dôvernosti, integrity, dostupnosti a odolnosti systémov spracúvania a služieb,
  • schopnosti včas obnoviť dostupnosť osobných údajov a prístup k nim v prípade fyzického alebo technického incidentu,
  • procesu pravidelného testovania posudzovania a hodnotenia účinnosti technických a organizačných opatrení na zaistenie bezpečnosti spracúvania.

Uskutočňuje sa automatizované rozhodovanie vrátane profilovania?

Neuskutočňuje sa.

Prenášame Vaše osobné údaje mimo EÚ?

Neuskutočňuje sa.

5. EKONOMICKO-ÚČTOVNÁ AGENDA

Aký je účel spracúvania Vašich osobných údajov?

Účelom spracúvania osobných údajov je spracúvanie objednávok, došlých faktúr a fakturácia odberateľom, styk s bankou, vedenie pokladne, zabezpečovanie hotovostných príjmov a výdavkov, skladové hospodárstvo, evidencia investičného majetku (vrátane automatického odpisovania) a drobného majetku, vedenie jednoduchého/podvojného účtovníctva organizácie.

Na akom právnom základe sa spracúvajú Vaše osobné údaje?

Zákon č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov,
Zákon č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov,
Zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
Zákon č. 145/1995 Z. z. o správnych poplatkoch v znení neskorších predpisov,
Zákon č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov,
Zákon č. 152/1994 Z. z. o sociálnom fonde a o zmene a doplnení zákona č. 286/1992 Zb. o daniach z príjmov v znení neskorších predpisov,
Zákon č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov,
Zákon č. 55/2017 Z.z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
Zákon č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov,
Zákon č. 583/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Aké sú kategórie príjemcov – komu poskytujeme alebo môžeme poskytovať  Vaše osobné údaje?

  • príslušné daňové úrady, Finančné riaditeľstvo a iné orgány verejnej moci podľa príslušných právnych predpisov,
  • sprostredkovateľ na spracovanie účtovníctva,
  • audítor, advokát
  • importér vozidiel
  • poverení zamestnanci

V akých lehotách vymažeme Vaše osobné údaje?

  • Správy audítora, Výročné správy, Finančné plány – 10 rokov
  • Faktúry – 10 rokov
  • Interné doklady – 10 rokov
  • Pokladňa – 10 rokov
  • Vymáhanie pohľadávok – 5 rokov
  • Bankové výpisy – 10 rokov
  • Štatistika ročná – 10 rokov
  • Štatistika – mesačná a kvartálna – 5 rokov
  • Účtovné závierky – 10 rokov

Aké sú kategórie dotknutých osôb?

  • fyzické osoby – zamestnanci prevádzkovateľa,
  • dodávatelia a odberatelia – fyzické osoby, SZČO
  • zamestnanci dodávateľov a odberateľov,
  • zástupcovia dodávateľov a odberateľov

Aké sú kategórie osobných údajov?

  •  meno, priezvisko, titul,
  • adresa trvalého pobytu,
  • dátum narodenia,
  • druh a číslo dokladu totožnosti,
  • adresa prechodného pobytu,
  • telefónne číslo,
  • e-mailová adresa,
  • podpis,
  • číslo bankového účtu fyzickej osoby.

Prevádzkovateľ prijal primerané personálne, organizačné a technické opatrenia podľa čl. 32 ods. 1 Nariadenia, a to formou:

  • zabezpečenia trvalej dôvernosti, integrity, dostupnosti a odolnosti systémov spracúvania a služieb,
  • schopnosti včas obnoviť dostupnosť osobných údajov a prístup k nim v prípade fyzického alebo technického incidentu,
  • procesu pravidelného testovania posudzovania a hodnotenia účinnosti technických a organizačných opatrení na zaistenie bezpečnosti spracúvania.

Uskutočňuje sa automatizované rozhodovanie vrátane profilovania?

Neuskutočňuje sa.

Prenášame Vaše osobné údaje mimo EÚ?

Neuskutočňuje sa.

6. PRÁVNE VZŤAHY

Aký je účel spracúvania Vašich osobných údajov?

Účelom spracúvania osobných údajov v rámci predmetnej agendy je zabezpečenie vedenia právnej agendy (napr. prvostupňové konanie, vybavovanie opravných prostriedkov, vybavovanie súdnych sporov, zastupovanie v právnych veciach, uplatňovanie rozhodnutí o náhradách škôd, vymáhanie náhrad škôd, uplatňovanie záväzkov zo zmlúv, navrhovanie opatrení s organizačno-právnym dosahom, úkony v súvislosti s uzatvorenou dohodou o plnení povinností oprávnenej osoby pre partnera verejného sektora atď.).

Na akom právnom základe sa spracúvajú Vaše osobné údaje?

Zákon č. 460/1992 Zb. Ústava Slovenskej republiky v znení neskorších predpisov,
Zákon č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov,
Zákon č. 160/2015 Z.z. Civilný sporový poriadok v znení neskorších predpisov,
Zákon č. 161/2015 Z.z. Civilný mimosporový poriadok v znení neskorších predpisov,
Zákon č. 162/2015 Z.z. Správny súdny poriadok v znení neskorších predpisov,
Zákon č. 300/2005 Z. z. Trestný zákon,
Zákon č. 301/2005 Z. z. Trestný poriadok,
Zákon č. 71/1967 Správny poriadok,
Zákon č. 233/1995 Z. z. o súdnych exekútoroch a exekučnej činnosti (Exekučný poriadok) a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
Zákon č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
Zákon č. 153/2001 Z. z. o prokuratúre v znení neskorších predpisov,
Zákon č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v platnom znení,
zákon č. 586/2003 Z.z. o advokácii a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov,
Zákon o ochrane osobných údajov a súvisiace právne predpisy v platnom znení
315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Vyhláška Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republikyč. 328/2016 Z, ktorou sa ustanovujú vzory podaní do registra partnerov verejného sektora

Aké sú kategórie príjemcov – komu poskytujeme alebo môžeme poskytovať  Vaše osobné údaje?

  • súdne orgány
  • exekútorské úrady
  • orgány štátnej správy, verejnej moci a verejnej správy podľa príslušných právnych predpisov,
  • advokát, kt. Je oprávnenou osobou pre partnera verejného sektora (RPVS)
  • poverení zamestnanci
  • audítor
  • importér vozidiel

V akých lehotách vymažeme Vaše osobné údaje?

  • Podľa registratúrneho poriadku

Aké sú kategórie dotknutých osôb?

  • zamestnanci prevádzkovateľa IS,
  • dlžníci,
  • protistrany v sporoch,
  • koneční užívatelia výhod (skratka KUV)
  • iné fyzické osoby v postavení účastníkov konania.

Aké sú kategórie osobných údajov?

  • meno, priezvisko, titul,
  • štátna príslušnosť,
  • adresa, bydlisko,
  • dátum narodenia,
  • číslo občianskeho preukazu,
  • u cudzincov povolenie na pobyt a číslo pasu,
  • číslo bankového účtu fyzickej osoby,
  • telefónne číslo,
  • e-mailová adresa

KUV:
meno, priezvisko, rodné číslo alebo dátum narodenia, ak rodné číslo nebolo pridelené, adresy trvalého pobytu alebo iného pobytu, štátnej príslušnosti, druh a číslo dokladu totožnosti; u fyzickej osoby-podnikateľa aj zistenie adresy miesta podnikania, identifikačného čísla, ak bolo pridelené, označenia úradného registra alebo inej úradnej evidencie, v ktorej je tento podnikateľ zapísaný, a číslo zápisu do tohto registra alebo evidencie

Prevádzkovateľ prijal primerané personálne, organizačné a technické opatrenia podľa čl. 32 ods. 1 Nariadenia, a to formou:

  • zabezpečenia trvalej dôvernosti, integrity, dostupnosti a odolnosti systémov spracúvania a služieb,
  • schopnosti včas obnoviť dostupnosť osobných údajov a prístup k nim v prípade fyzického alebo technického incidentu,
  • procesu pravidelného testovania posudzovania a hodnotenia účinnosti technických a organizačných opatrení na zaistenie bezpečnosti spracúvania.

Uskutočňuje sa automatizované rozhodovanie vrátane profilovania?

Neuskutočňuje sa.

Prenášame Vaše osobné údaje mimo EÚ?

Neuskutočňuje sa.

7. SPRÁVA REGISTRATÚRY

Aký je účel spracúvania Vašich osobných údajov?

Účelom spracúvania osobných údajov v rámci predmetnej agendy je správa registratúry ako riadna evidencia záznamov (vedenie úplnej a presnej evidencie záznamov v registratúrnom denníku, vedenie registrov a indexov záznamov), riadne vyraďovanie spisov (záznamov), zabezpečenie plánovitého vyraďovania spisov (záznamov), ktoré nie sú potrebné pre ďalšiu činnosť a uplynuli lehoty ich uloženia, evidencia došlej a odoslanej pošty.

Na akom právnom základe sa spracúvajú Vaše osobné údaje?

Zákon č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach,
Zákon č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente)

Aké sú kategórie príjemcov – komu poskytujeme alebo môžeme poskytovať  Vaše osobné údaje?

  • orgány verejnej moci podľa príslušných právnych predpisov,
  • audítor, advokát
  • poverení zamestnanci

V akých lehotách vymažeme Vaše osobné údaje?

  • Korešpondencia – nezahrnutá v iných položkách – 5 rokov
  • Registratúra – 10 rokov

Aké sú kategórie dotknutých osôb?

  • dotknuté osoby v rámci všetkých účelov spracúvania osobných údajov vymedzených prevádzkovateľom

Aké sú kategórie osobných údajov?

  • osobné údaje zo všetkých účelov spracúvania vymedzených prevádzkovateľom

Prevádzkovateľ prijal primerané personálne, organizačné a technické opatrenia podľa čl. 32 ods. 1 Nariadenia, a to formou:

  • zabezpečenia trvalej dôvernosti, integrity, dostupnosti a odolnosti systémov spracúvania a služieb,
  • schopnosti včas obnoviť dostupnosť osobných údajov a prístup k nim v prípade fyzického alebo technického incidentu,
  • procesu pravidelného testovania posudzovania a hodnotenia účinnosti technických a organizačných opatrení na zaistenie bezpečnosti spracúvania.

Uskutočňuje sa automatizované rozhodovanie vrátane profilovania?

Neuskutočňuje sa.

Prenášame Vaše osobné údaje mimo EÚ?

Neuskutočňuje sa.

8. EVIDENCIA SZČO

Aký je účel spracúvania Vašich osobných údajov?

Účelom spracúvania osobných údajov v rámci predmetnej agendy je príprava a vedenie dodávateľsko-odberateľských vzťahov so samostatne zárobkovo činnými osobami. V rámci predmetnej agendy sú vedené zmluvné vzťahy, faktúry a objednávky, evidencia dodávok a odberov tovarov, služieb a pod.

Na akom právnom základe sa spracúvajú Vaše osobné údaje?

Zmluva medzi prevádzkovateľom a SZČO povolená Ústavou Slovenskej republiky, Občianskym zákonníkom, Obchodným zákonníkom,
Zákon č. 455/1991 Zb., Zákonom o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) a súvisiacimi právnymi predpismi.

Aké sú kategórie príjemcov – komu poskytujeme alebo môžeme poskytovať  Vaše osobné údaje?

  • orgány štátnej správy, verejnej moci a verejnej správy podľa príslušných právnych predpisov,
  • audítor, advokát
  • importér vozidiel
  • poverení zamestnanci

V akých lehotách vymažeme Vaše osobné údaje?

  • 10 rokov po skončení zmluvného vzťahu z dôvodu evidencie v rámci účtovnej agendy

Aké sú kategórie dotknutých osôb?

  • odberateľ/dodávateľ – samostatne zárobkovo činná osoba

Aké sú kategórie osobných údajov?

  •  meno, priezvisko, titul,
  • adresa, bydlisko,
  • dátum narodenia,
  • banka – číslo účtu,
  • kontaktné údaje.

Prevádzkovateľ prijal primerané personálne, organizačné a technické opatrenia podľa čl. 32 ods. 1 Nariadenia, a to formou:

  • zabezpečenia trvalej dôvernosti, integrity, dostupnosti a odolnosti systémov spracúvania a služieb,
  • schopnosti včas obnoviť dostupnosť osobných údajov a prístup k nim v prípade fyzického alebo technického incidentu,
  • procesu pravidelného testovania posudzovania a hodnotenia účinnosti technických a organizačných opatrení na zaistenie bezpečnosti spracúvania.

Uskutočňuje sa automatizované rozhodovanie vrátane profilovania?

Neuskutočňuje sa.

Prenášame Vaše osobné údaje mimo EÚ?

Neuskutočňuje sa.

9. EVIDENCIA ZÁSTUPCOV DODÁVATEĽOV A ODBERATEĽOV

Aký je účel spracúvania Vašich osobných údajov?

Účelom spracúvania osobných údajov v rámci predmetnej agendy je vedenie databázy zástupcov, zamestnancov dodávateľov a odberateľov z dôvodu plnenia ich pracovných, služobných a funkčných povinností a zabezpečenia plynulých dodávateľsko-odberateľských vzťahov.

Na akom právnom základe sa spracúvajú Vaše osobné údaje?

Oprávnený záujem v zmysle článku 6 ods. 1 písm. f) Nariadenia. Hlavným oprávneným záujmom je zabezpečenie kontaktov v rámci bezporuchového plynutia obchodných vzťahov, ako aj uplatnenie § 78 od. 3 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Aké sú kategórie príjemcov – komu poskytujeme alebo môžeme poskytovať  Vaše osobné údaje?

  • audítor, advokát
  • importér vozidiel
  • poverení zamestnanci

V akých lehotách vymažeme Vaše osobné údaje?

  • Do 30 dní odo dňa skončenia dodávateľsko-odberateľských vzťahov

Aké sú kategórie dotknutých osôb?

  • fyzická osoba – zástupca / zamestnanec dodávateľa, odberateľa

Aké sú kategórie osobných údajov?

  • meno, priezvisko, titul,
  • pracovné, funkčné alebo služobné zaradenie,
  • osobné číslo zamestnanca,
  • zamestnanecké číslo zamestnanca,
  • odborný útvar,
  • miesto výkonu práce,
  • telefónne číslo,
  • faxové číslo,
  • adresa elektronickej pošty na pracovisko,
  • identifikačné údaje zamestnávateľa.

Prevádzkovateľ prijal primerané personálne, organizačné a technické opatrenia podľa čl. 32 ods. 1 Nariadenia, a to formou:

  • zabezpečenia trvalej dôvernosti, integrity, dostupnosti a odolnosti systémov spracúvania a služieb,
  • schopnosti včas obnoviť dostupnosť osobných údajov a prístup k nim v prípade fyzického alebo technického incidentu,
  • procesu pravidelného testovania posudzovania a hodnotenia účinnosti technických a organizačných opatrení na zaistenie bezpečnosti spracúvania.

Uskutočňuje sa automatizované rozhodovanie vrátane profilovania?

Neuskutočňuje sa.

Prenášame Vaše osobné údaje mimo EÚ?

Neuskutočňuje sa.

10. UPLATŇOVANIE PRÁV DOTKNUTÝCH OSÔB

Aký je účel spracúvania Vašich osobných údajov?

Účelom spracúvania osobných údajov v rámci predmetnej agendy je vybavovanie žiadostí fyzických osôb smerujúcich k uplatňovaniu ich práv ako dotknutých osôb v zmysle Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov.

Na akom právnom základe sa spracúvajú Vaše osobné údaje?

Čl. 15 až 22 a 34 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov.

Aké sú kategórie príjemcov – komu poskytujeme alebo môžeme poskytovať  Vaše osobné údaje?

  • orgány štátnej správy, verejnej moci a verejnej správy podľa príslušných právnych predpisov,
  • audítor, advokát
  • poverení zamestnanci

V akých lehotách vymažeme Vaše osobné údaje?

  • 1 rok odo dňa vybavenia žiadosti

Aké sú kategórie dotknutých osôb?

  • fyzická osoba, ktorá sa ako dotknutá osoba v rámci prevádzkovateľom vymedzených účelov obráti
    na prevádzkovateľa so žiadosťou uplatniť svoje práva

Aké sú kategórie osobných údajov?

  • titul, meno a priezvisko,
  • adresa, bydlisko,
  • kontaktné údaje,
  • údaje z príslušného informačného systému, ktorého sa žiadosť o uplatnenie práv týka,
  • ďalšie údaje nevyhnutné na vybavenie žiadosti o uplatnenie práv-

Prevádzkovateľ prijal primerané personálne, organizačné a technické opatrenia podľa čl. 32 ods. 1 Nariadenia, a to formou:

  • zabezpečenia trvalej dôvernosti, integrity, dostupnosti a odolnosti systémov spracúvania a služieb,
  • schopnosti včas obnoviť dostupnosť osobných údajov a prístup k nim v prípade fyzického alebo technického incidentu,
  • procesu pravidelného testovania posudzovania a hodnotenia účinnosti technických a organizačných opatrení na zaistenie bezpečnosti spracúvania.

Uskutočňuje sa automatizované rozhodovanie vrátane profilovania?

Neuskutočňuje sa.

Prenášame Vaše osobné údaje mimo EÚ?

Neuskutočňuje sa.

11. EVIDENCIA ZAMESTNANCOV A REŽIM OTP

Aký je účel spracúvania Vašich osobných údajov?

Účelom spracúvania osobných údajov je plnenie povinností vyplývajúcich z príslušných právnych predpisov, a to konkrétne: Zamestnávateľ je povinný na pracovisku a v iných priestoroch zamestnávateľa umožniť vstup na pracovisko a do iných priestorov zamestnávateľa len zamestnancovi v režime OTP. V záujme naplniť túto požiadavku je zamestnávateľ povinný umožniť zamestnancovi, ktorý naplnenie podmienky pre vstup na pracovisku inak v súlade s predpismi nepreukáže, absolvovať antigénový samotest v prítomnosti autorizovanej osoby priamo na pracovisku zamestnávateľa a následne tieto informácie zaznamenať v evidencii. Zamestnávateľ vedie evidenciu testovaných zamestnancov a kontroluje naplnenie iných alternatív – o očkovaní a prekonaní COVID – 19.

Na akom právnom základe sa spracúvajú Vaše osobné údaje?

Čl. 6 ods. 1 písm.c) spracúvanie je nevyhnutné na splnenie zákonnej povinnosti prevádzkovateĺa:
Zákon č. 355/2007 Z.z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (§ 48 ods. 4 písm. ab))
Zákon č. 311/2001 Z.z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov (§250b ods. 6)
S odkazom na:
VYHLÁŠKA Úradu verejného zdravotníctva Slovenskej republiky, ktorou sa z dôvodu ochrany verejného zdravia nariaďuje dočasné opatrenie pre vstup zamestnancov na pracovisko zamestnávateľa
Podmienka pre uplatnenie výnimky zo zákazu spracúvania osobitnej kategórie osobných údajov: čl.9 ods. 2 písm. b)

Aké sú kategórie príjemcov – komu poskytujeme alebo môžeme poskytovať  Vaše osobné údaje?

  • Orgány štátnej správy, najmä RÚVZ
  • Oprávnená osoba prevádzkovateľa
  • Sprostredkovateľ pre personálnu agendu
  • Audítor, advokát

V akých lehotách vymažeme Vaše osobné údaje?

  • Podľa reg. poriadku

Aké sú kategórie dotknutých osôb?

  • zamestnanec
  • osoba vykonávajúca prácu na základe iného zmluvného vzťahu

Aké sú kategórie osobných údajov?

  • Meno, priezvisko
  • Rodné číslo
  • Dátum testovania
  • Výsledok testovania
  • Číslo OP
  • Informácia o absolvovaní očkovania COVID-19, dátume očkovania a počte dávok
  • Informácia o prekonaní choroby COVID – 19

Prevádzkovateľ prijal primerané personálne, organizačné a technické opatrenia podľa čl. 32 ods. 1 Nariadenia, a to formou:

  • zabezpečenia trvalej dôvernosti, integrity, dostupnosti a odolnosti systémov spracúvania a služieb,
  • schopnosti včas obnoviť dostupnosť osobných údajov a prístup k nim v prípade fyzického alebo technického incidentu,
  • procesu pravidelného testovania posudzovania a hodnotenia účinnosti technických a organizačných opatrení na zaistenie bezpečnosti spracúvania.

Uskutočňuje sa automatizované rozhodovanie vrátane profilovania?

Neuskutočňuje sa.

Prenášame Vaše osobné údaje mimo EÚ?

Neuskutočňuje sa.

Prevádzkovateľ
Obchodné meno: Auto Unicom Zvolen, s.r.o.
Sídlo: Strážska cesta 9169, 960 01 Zvolen
IČO: 46326651
Zapísaný v ORSR Okresného súdu Banská Bytrica, oddiel: Sro, vložka č. 20701/S
Kontaktná osoba zodpovedná za dohľad nad ochranou osobných údajov, na ktorú sa môže obrátiť každá dotknutá osoba, ktorej osobné údaje sú spracúvané v našej spoločnosti:
Meno: Ing. Jana Budinská
Telefónne číslo: 0905 526 970
Email: budinska@auto-unicom.sk